1. החברה מחויבת לטפל בכל בקשת ביטול בצורה מקצועית ובהתאם להנחיות החוק.
2. מדיניות הביטול נועדה להבטיח איזון בין זכויות הלקוח לבין דרישות העסק.
3. כל בקשה לביטול תיבחן לגופה תוך התחשבות בנסיבות הבקשה ותנאי ההסכם.
4. כל בקשה לביטול מנוי תטופל בהתאם לתנאי ההסכם, כפי שפורטו בעת ההצטרפות לשירות.
5. במקרים מסוימים ובהתאם לשיקול דעתנו, יבוצע החזר כספי גם אם תנאי ההסכם אינם מחייבים החזר.
6. הגישה לתכנים בהתאם להסכם מדיניות הרישום.
7. החזר כספי יבוצע לאמצעי התשלום המקורי שבאמצעותו בוצעה העסקה, כ-7 ימי עסקים, אלא אם צוין אחרת בתנאי ההסכם.
8. ניתן לפנות אלינו בכל שאלה, בירור או הבהרה הנוגעים לביטול המנוי, ואנו נשיב בהקדם האפשרי.
9. אנו פועלים בהתאם להוראות החוק ותנאי ההסכם, תוך מחויבות למתן שירות מקצועי, מכבד וזמין ללקוחותינו.
10. אי ניצול המנוי או אי השתתפות בקורס אינו מזכה בהחזר כספי, למעט במקרים חריגים המאושרים על ידינו מראש.
11. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות או לעדכן את מדיניות הביטול בכל עת, בכפוף להודעה מוקדמת שתימסר ללקוחות.